Drukuj

2015/01/12

Matrix w sklepie
Marketing w Praktyce o rozwiązaniach Lab4motion

W ciągu ostatnich 20 lat sprzedaż w branży e-commerce wzrosła do 6 proc. całkowitej sprzedaży detalicznej (wyłączając gastronomię i paliwo). Jednak mimo tak dynamicznego wzrostu e-handlu i coraz ambitniejszych rozwiązań technologicznych dziś nikt już nie wróży (tak jak to było pod koniec XX wieku), iż e-commerce zastąpi w pełni sprzedaż offline.

Dlatego warto przyjrzeć się nowoczesnym technologiom, które mocno zmieniają współczesną branżę detaliczną "offline". Wśród nich jedną z najbardziej dynamicznych jest technologia przetwarzania obrazu wideo, która bez jakiegokolwiek zaangażowania po stronie klienta generuje dane i wskaźniki, dostępne do tej pory tylko w świecie cyfrowym. Rozwiązanie w pełni wykorzystujące tę technologię zaprojektowała nasza spółka portfelowa Lab4motion, przenosząc handel w sklepie w inny wymiar.

Pełna wersja artykułu: Matrix w sklepie