Drukuj

2015/02/18

Koniec z niechcianym spamem w Internecie.
Dzięki Data Leezer do użytkowników trafią wyłącznie spersonalizowane reklamy.

Data Leezer, nasza nowa spółka portfelowa, tworzy system spersonalizowanych reklam internetowych oparty o sztuczną inteligencję i zjawisko Big Data. Narzędzie ma sprawić, że do użytkowników sieci będą trafiały potencjalnie przydatne reklamy, a nie niechciany spam. Taki sposób dotarcia do klienta ma być skuteczniejszy dla reklamujących się firm i marek. Reklamy przekazywane za pomocą systemu mają być przydatne dla użytkowników i pomagać np. w znalezieniu bonusów w postaci rabatów, darmowych dostaw.

Na przykład mamy kota i kupujemy mu jedzenie przez internet. System określi, kiedy powinniśmy dokupić pokarm, aby kot nie był głodny. Na 2-3 dni przed tym jak skończy się zakupiony zapas zobaczymy reklamę, po kliknięciu w którą otworzy się koszyk z dodanymi ostatnio produktami. Kilka sekund i zakupy zrobione. Nie trzeba było pamiętać, szukać - wyjaśnia Gazecie Wyborczej Jakub Cyran, prezes DataLeezer.

 

Pełna wersja artykułu:  Polski start-up pracuje nad spersonalizowanymi reklamami w internecie