DataLeezer

Dzięki opracowanej przez nas sztucznej inteligencji także polscy marketerzy otrzymają wkrótce skuteczne i dużo tańsze narzędzie do tworzenia kampanii promocyjnych.


DataLeezer zajmuje się sztuczną inteligencją w Big Data. Wspiera posiadaczy baz z dużą ilością informacji oraz firmy, które reklamują się w Internecie.

 

Możliwości wirtualnego świata fascynowały nas od wczesnej młodości. Przez wiele lat nie tylko pilnie śledziliśmy światowe trendy i nowinki techniczne z Doliny Krzemowej, ale także aktywnie uczestniczyliśmy w rozwoju polskiego Internetu. Tworzyliśmy w sieci serwisy i sklepy internetowe, opracowaliśmy system zarządzania wyświetlaniem reklam on-line, organizowaliśmy eventy i warsztaty edukacyjne. Dzięki tym przedsięwzięciom zdobyliśmy ogromne doświadczenie i pojęcia takie jak marketing interaktywny, e-commerce, reklama internetowa, Big Data, programmatic buying czy RTB nie mają przed nami tajemnic.

DataLeezer to efekt połączenia naszej wizji rozwoju branży interaktywnej z finansowym i biznesowym wsparciem parku technologicznego YouNick. Wspólnie stworzyliśmy firmę, która zrewolucjonizuje polski rynek reklamy internetowej. Wierzymy, że nasza technologia nie tylko zmieni sposób zakupu i sprzedaży wirtualnych reklam, ale także ich odbiór przez internautów. A tych ostatnich chcemy przede wszystkim chronić przed zalewem niepotrzebnych i niechcianych komunikatów reklamowych i ułatwiać im podejmowanie decyzji zakupowych.

Spersonalizowane reklamy to już nie hasło rodem z Lema czy Asimova, ale teraźniejszość branży marketingowej w Stanach Zjednoczonych czy krajach Zachodniej Europy. Dzięki opracowanej przez nas sztucznej inteligencji także polscy marketerzy otrzymają wkrótce skuteczne i dużo tańsze narzędzie do tworzenia kampanii promocyjnych. Z danych uzyskanych i przetworzonych przez DataLeezer będą mogły korzystać zarówno domy mediowe, agencje reklamowe i interaktywne, porównywarki internetowe czy duzi wydawcy prasowi, jak i działy marketingu firm z różnych sektorów rynku.

W medycynie zamiast skalpela coraz częściej używa się nowoczesnego, o wiele bardziej precyzyjnego i bezpieczniejszego lasera. Mamy nadzieję, że takim laserem dla branży reklamowej będą właśnie produkty tworzone przez zespół programistów i naukowców DataLeezer.


Odwiedź nas: www.dataleezer.com

Zespół:

Jakub Cyran, Prezes Zarządu, Konrad Giżycki, CTO, Marcin Olczykowski, CFO


Istniejemy od:

grudnia 2014 roku

Zajmujemy się:

sztuczną inteligencją w Big Data
 


Działamy:

na styku sektora IT i nowych technologii oraz branży reklamowej

Wspieramy:

posiadaczy baz z dużą ilością informacji oraz firmy, które reklamują się w Internecie


Nasza misja:

aby każdy widział reklamę, która przyniesie mu wartość dodaną