Drukuj

2016/05/08

Jak tworzyć produkty,
które kupią klienci?
Szkolenie dedykowane dla branży medycznej,
farmaceutycznej i Life Science.

Współczesny klient jest wyedukowany – płaci wyłącznie za to, co go interesuje. A interesująca jest dla niego wartość, która spełnia jego rzeczywistą potrzebę. Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego dowiesz się, czym jest ta tajemnicza propozycja wartości i jak zbudować na niej produkty lub usługi, które klienci pokochają. SPRAWDŹ!!! ⬇⬇⬇

3 rzeczy, z którymi wyjdziesz w warsztatu: 

  1. poznasz narzędzia, dzięki którym precyzyjnie określisz, czego pragną Twoi klienci,
  2. nauczysz się profilować klienta, po to, by „celnie wymierzyć” w niego Twój produkt lub usługę,
  3. dowiesz się, jak zbudować i wdrożyć na rynku strategię rozwoju produktu i strategię komunikacji.

 

Kogo zapraszamy na warsztat?

Przedstawicieli producentów i usługodawców z branż medycznych, farmaceutycznych i life science, pracowników, kierowników oraz dyrektorów działów rozwoju produktu, marketingu, sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem usług medycznych i produktów farmaceutycznych oraz wsparciem innowacji.

 

Pobierz broszurę i plan szkolenia: DESIGN_THINKING.pdf

Pobierz Kartę Zgłoszeniową: KARTA__ZGŁOSZENIOWA.pdf

 

 

Plan warsztatu

12.00 - 12.30 Wprowadzenie i rozgrzewka

12.30 - 18.00 Studium przypadku – praca na przykładzie z narzędziami i ćwiczeniami

12:30 – 13:30 Zanurzenie I
• Odbiorca usługi/produktu (technika: persona)
• Korzyść dla odbiorcy (value proposition) – jak ją tworzyć szybko i skutecznie? (technika: value proposition design)

13:30 – 13:45 Przerwa

13:45 – 14:45 Zanurzenie II
• Jak prowadzić badania, jak gromadzić wnioski – założenia metodyki badawczej
• Moduł badawczy (mikrobadania w praktyce)
• Wspólne postawienie wyzwania projektowego

14:45 – 16:00 Ideacja
• Przeprowadzenie sesji generowania pomysłów (3 techniki burzy mózgów)
• Agregowanie i filtracja pomysłów, przygotowanie kart konceptów

16:00 ~ 17:45 Podsumowanie
• Przez co przeszliśmy: proces projektowania (utrwalenia poszczególnych etapów)
• Jak tworzyć innowację w oparciu o koncentrację na użytkowniku i dlaczego takie podejście ma dziś sens biznesowy.
• Innowacja oparta o projektowanie zorientowane na użytkownika - strategie i modele biznesowe firm – jak stworzyły realne i skuteczne rozwiązania biznesowe (prezentacja).
• Trendy, badania w projektowaniu, insighty, projektowanie doświadczeń (prezentacja).
• Pytania/dyskusja

Planowane zakończenie: 18.00

 

Prowadząca: Iza Bernau-Ławniczak

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z projektowaniem komunikacji produktów i usług tworzonych w oparciu o koncentrację na użytkowniku. Doświadczona moderatorka procesów kreatywnych. Od prawie 16 lat wspiera firmy głównie z niemieckiego obszaru kulturowego w tworzeniu i rozwoju ich biznesów w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, począwszy od działań operacyjnych aż po planowanie strategiczne. Zarządza procesami adaptacji produktów i usług niemieckich firm do specyfiki polskiego rynku i konsumenta dla koncernów niemieckich z branż: energetycznej, spożywczej, automotive, IT, wnętrzarskiej oraz sanitarnej. Członek Service Design Polska. Współwłaścicielka klenergy.eu - polskiego innowacyjnego startupu z obszaru functional food design zajmującego się projektowaniem żywności funkcjonalnej. Doświadczony copywriter. Laureatka nagrody Polskiego Radia za kampanię reklamową w branży energetycznej. Z wykształcenia germanistka oraz specjalista komunikacji i zarządzania wizerunkiem. Stypendystka bilateralnego programu studiów Neofilologii Germańskiej Universitaet Hannover.  Pracowała m.in. dla EWE AG, EWE Tel, VNG AG, Hagebau Stammelbach, Stadtwerke Bremen AG, Hueppe, BMW AG, BTC Business Technology, Energa, DomData, Vervis, Hortimex, Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Opolskie, YouNick.