Drukuj

2015/05/08

Design Thinking od kuchni.
YouNick zaprasza na kolejne warsztaty rozwoju osobistego

Ciekawi Was, dlaczego produkty Apple cieszą się tak wielką popularnością na świecie? Czy inne produkty, a także usługi, również z powodzeniem można dostosować do potrzeb użytkownika i sprawić, żeby ludzie uwielbiali z nich korzystać? Jak projektować rozwiązania, aby były prawdziwie innowacyjne i przyjazne? Dowiecie się tego 12 maja na naszym kolejnym warsztacie "Design Thinking od kuchni", podczas którego Wojtek Ławniczak wprowadzi Was w tajniki metodyki design thinking.

Design Thinking to metoda, która została opracowana z myślą o tworzeniu innowacji. Jej głównym założeniem jest dogłębne zrozumienie potrzeb i problemów odbiorców produktu czy też usługi. Metodyka umożliwia łączenie biznesowego, często konwencjonalnego podejścia z twórczym, nieskrępowanym procesem kreatywnym. To  myślenie projektowe, które opiera się na 5 krokach: empatii, definiowaniu problemu, generowaniu pomysłów, prototypowaniu i testowaniu. Znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze złożonym problemem, który wymaga niestandardowego rozwiązania. Nie tylko w biznesie, ale i w codziennym życiu.

Czy myślenia projektowego można się nauczyć? Jak stosować design thinking w praktyce? Zapraszamy Was do YouNick we wtorek, 12 maja o godzinie 15:00 do sali konferencyjnej biurowca nr 1 na warsztat Wojtka Ławniczaka, który pokaże Wam design thinking od kuchni. Zapisy: humanick@younick.pl

 

Co:   Warsztaty „Design Thinking od kuchni"
Kto:       Wojciech Ławniczak - trener, wykładowca, doradca
Gdzie:   Park technologiczny „YouNick”, Złotniki k. Poznania, ul. Krzemowa 1
Kiedy:   12 maja, g. 15-17
Dojazd:   autobusy linii 903 (os. Sobieskiego w Poznaniu – Park Nickel), 832 i 904 (os. Sobieskiego w Poznaniu – ul. Złotnicka w Złotnikach) oraz 905 (Dworzec PKP Poznań Główny – ul. Złotnicka w Złotnikach) komunikacji ZKP Suchy Las
Cena:       warsztaty bezpłatne dla uczestników Programu HumaNick, dla pozostałych płatne 20 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wojtek Ławniczak swoje 10- letnie doświadczenie w PwC w obszarze rozwoju marki wykorzystuje podczas warsztatów design thinking. Dla Wojtka nie ma rzeczy niemożliwych w obszarze projektowania usług i produktów - każde zadanie trzeba po prostu „ubrać” w proces. Zaufali mu najwięksi m.in. BMW, E.ON, EWE, Hüppe, Nordzucker, Sitech, Europejski Bank Inwestycyjny, Carrefour, KGHM Polska Miedź. Oficjalna strona: wojteklawniczak.com